سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ شخصی

نظر

تصویر میز ناهار خوری

 

در بسیاری از موارد، میز ناهارخوری در قلب خانه قرار دارد. اینجا جایی است که دوستان و خانواده می توانند دور هم جمع شوند، بنشینند و از غذاهای خوشمزه لذت ببرند. ما این راهنمای خرید میز ناهارخوری را برای کمک به پاسخگویی به تمام نیازهای میز ناهارخوری شما گردآوری کرده ایم. از دانستن اندازه‌های میز تا انتخاب روکش مناسب برای هماهنگی با فضای شما، ما آن را پوشش داده‌ایم.

 

نحوه انتخاب میز ناهارخوری مناسب

اگر از قبل شروع به جستجوی انواع میزهای ناهار خوری در بازار کرده اید، خواهید دید که انتخاب های زیادی وجود دارد. با این حال، اجازه ندهید که شما را تحت تأثیر قرار دهد، زیرا اولین قدم همیشه محدود کردن جستجوی شما خواهد بود. سوالات زیر را از خود بپرسید و هر پیشنهاد را یادداشت کنید. این احتمال وجود دارد که جدولی وجود داشته باشد که تمام کادرهای مناسب را علامت بزند!

 

چگونه از میز ناهارخوری خود استفاده خواهید کرد؟

ناهار خوری روزانه = میزی که بادوام باشد و به راحتی تمیز شود اولویت اصلی خواهد بود.

 

 

مرکز خانه شما = میزی می خواهید که مردم را در محیطی گرم و دلپذیر گرد هم بیاورد.

 

 

عمدتاً برای موقعیت‌های خاص = یک میز با فاکتور شگفت‌انگیز و ظاهر واقعاً ممتاز برای تحت تأثیر قرار دادن مهمانان شما بهترین خواهد بود. افزونه های جدول نیز مفید خواهند بود.

 

 

دو برابر شدن به عنوان یک ایستگاه کاری یا میز = شما میزی با سطح بادوام و فضای کافی برای لپ تاپ و کتاب می خواهید.

 

برای نشستن پشت میز ناهارخوری به چند نفر نیاز دارید؟

بسیاری از میزهای دو نفره می‌توانند تا چهار نفر را در خود جای دهند، بنابراین اگر کمی به دنبال فضا هستید، این یک گزینه ایده‌آل است.

 

داشتن یک میز شش نفره در حالی که به طور متوسط ??فقط چهار نفر دارید، گزینه بسیار خوبی است (اگر فضای کافی دارید) زیرا همیشه برای مهمانان جا خواهید داشت.

 

یک میز ناهارخوری شش تا هشت نفره یک قطعه اصلی واقعی در اتاق غذاخوری شما خواهد بود. مطمئناً یک قطعه سرمایه گذاری است.

 

 چه رومیزی بهتر است؟

روکش میز براق یا مات فوراً ظاهری تمیز و شفاف ایجاد می کند. روکش های چوبی یا چوبی هم گرما و هم بافت را به فضای غذاخوری شما می بخشد. یک میز ناهار خوری شیشه ای شفاف ایده آل است اگر می خواهید یک فضای ناهار خوری تازه، باز و مدرن ایجاد کنید. اگر به دنبال یک میز بادوام با ظاهری نرم، مه آلود و رنگی هستید، میز شیشه ای مات را انتخاب کنید.

 

آیا به یک میز گسترش دهنده نیاز دارید؟

بله اگر:

 

شما مرتب سرگرم می شوید

 

شما فضایی برای پر کردن دارید

 

شما به دنبال یک چیدمان صندلی همه کاره هستید

 

خیر اگر:

 

جا کم دارید

 

شما به صندلی اضافی نیاز ندارید

 

فکر نمی‌کنید از افزونه سود ببرید

 

میز ناهارخوری چه شکلی بهتر است؟

گرد یا بیضی - همیشه احساس اجتماعی می کند و برای به حداکثر رساندن هر فضایی عالی است. یک میز گرد فضای کمتری اشغال می کند و انعطاف پذیری بیشتری برای نشستن ارائه می دهد.

 

 

مربع - با تعداد زیادی سطح روی میز در دسترس، احساسی باز و جادار می دهد. به راحتی می توان یک گوشه استفاده نشده را به یک مکان غذاخوری دنج تبدیل کرد.

 

 

مستطیل - انتخاب های زیادی در دسترس است و به راحتی در اکثر اتاق ها جا می شود. هماهنگی عالی با نیمکت های غذاخوری

امیدواریم که این موضوع به شما ایده بهتری در مورد نوع میز مورد نظر شما داده باشد. بعداً در این پست هر قسمت را با جزئیات بیشتری توضیح خواهیم داد.

 

نحوه اندازه گیری میز ناهارخوری

ما می‌دانیم که اندازه‌گیری میز ناهارخوری به اندازه انتخاب شکل‌ها، سبک‌ها و طرح‌ها سرگرم‌کننده نیست. با این حال، باید انجام شود! برای اینکه کارها کمی آسان تر شود، اندازه گیری های اصلی میز ناهارخوری را که باید در نظر بگیرید را برجسته کرده ایم:

 

 

 

ارتفاع میز: این یک معیار کلیدی برای انتخاب صندلی ناهارخوری است.

طول میز: این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که میز چقدر در فضای شما قرار می گیرد.

عرض میز: اگر قصد دارید از انتهای میز استفاده کنید، این امر به ویژه مهم است.

طول پای داخلی: این طول میز از داخل پایه های میز است، نه طول میز.

پیش بند: این عمق صفحه میز است که بسته به جنس میز و طراحی میز بسیار متفاوت است.

 

فاصله میز ناهارخوری:

 

هنگام اندازه‌گیری میز ناهارخوری، ایده خوبی است که اتاق خود را مشخص کنید. برای انجام این کار، مقداری پارچه یا کارت را برش دهید و آن را در جایی که می‌خواهید میز ناهارخوری خود داشته باشید قرار دهید. این ساده‌ترین راه برای درک میزان فضای فیزیکی میز است.

 

 

پیشنهاد می کنیم بین لبه میز و هر دیوار یا بین سایر مبلمان اتاق، حدود 70 تا 90 سانتی متر فاصله بگذارید. این به این دلیل است که صندلی ها به راحتی بیرون کشیده شوند و فضای کافی برای عبور افراد باقی بماند.

 

فاصله صندلی غذاخوری:

در هر مکان بین 60 تا 80 سانتی‌متر فاصله بیندازید، بسته به اینکه می‌خواهید فضایی راحت‌تر داشته باشید یا فضایی جادارتر.

 

به یاد داشته باشید که عرض ردپای صندلی هایی که در نظر دارید را نیز بررسی کنید. این جایی است که پاها می روند و مشخص می کند که آیا مناسب هستند یا نه. بین پاها را از باریک ترین نقطه میز اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که صندلی های شما به خوبی زیر آن قرار می گیرند.

 

نکته بالا: اندازه‌گیری طول میز به طول میز اشاره دارد، نه از جایی که می‌توانید صندلی‌های خود را در زیر قرار دهید. به طور کلی، شرح میز شامل تعداد صندلی می شود، اما اگر می خواهید چند صندلی دیگر را بفشارید یا از صندلی های دیگری استفاده کنید، حتما بررسی کنید.

 

چه میز ناهارخوری برای فضای من مناسب است؟

اگر  فضا کمی دارید…

میز ناهارخوری را انتخاب کنید که دارای پایه پایه ای برای صرفه جویی در فضا باشد. این به شما این امکان را می دهد که پایه میز خود را جادار نگه دارید، با این گزینه که در صورت نیاز چند صندلی دیگر را جمع کنید و بالا بکشید. یک میز ناهار خوری گرد نیز محدودیت کمتری برای تعداد نفراتی که می توانید بنشینید دارد و در یک قسمت کوچکتر انعطاف پذیری بیشتری به شما می دهد. از نظر جنس، میز ناهار خوری شیشه ای شفاف به دلیل شفافیت شیشه تاثیر بصری کمتری در فضا خواهد داشت، بنابراین به بازتر شدن ظاهر و احساس اتاق ناهارخوری کوچکتر کمک می کند.

 

اگر به صورت نیمه منظم سرگرم می شوید و اتاق دارید…

بهتر است بزرگ کنید. بنابراین اگر یک خانواده چهار نفره دارید، به سراغ میزی با شش نفر بروید. اگر یک خانواده شش نفره دارید، یک میز هشت نفره و غیره را انتخاب کنید. این یک انتخاب هوشمندانه میز است، زیرا تنظیمات مکان اضافی فضای بیشتری را اشغال نمی کند، اما در مواقعی که به آن نیاز دارید، فضای صندلی در دسترس خواهید بود. یک میز ناهار خوری مربعی یا گرد، فضای ناهارخوری صمیمی تری ایجاد می کند، زیرا همه به طور مساوی از هم می نشینند و آن را به گزینه ای عالی برای غذاخوری اجتماعی تبدیل می کند.

 

اگر به طور منظم نیمه شب پذیرایی می کنید، اما فضای زیادی ندارید، یا اگر همیشه یک میز ناهارخوری بزرگ نمی خواهید…

سپس یک میز ناهار خوری بلند به تمام نیازهای استایل شما پاسخ خواهد داد! این به این دلیل است که می‌توانید میز را در مواقعی که به صندلی‌های اضافی نیاز دارید گسترش دهید. فقط مطمئن شوید که میز فضای کافی برای گسترش کامل دارد. همچنین باید بررسی کنید که آیا افزونه‌های میز را می‌توان در بالای میز ذخیره کرد یا نه، آیا مکانی برای ذخیره خارجی آن‌ها در صورت عدم استفاده دارید یا خیر.

 

طراحی داخلی:

میز ناهارخوری از ویژگی های اصلی هر اتاق ناهارخوری است. به همین دلیل است که شکل و سبکی که انتخاب می کنید واقعاً بر بقیه فضای ناهارخوری شما تأثیر می گذارد. چه اتاق شما از قبل تم خاصی داشته باشد، چه بخواهید نوع خاصی از ظاهر را ایجاد کنید، مطمئناً طراحی میزی وجود دارد که با تمام نیازهای استایل شما مطابقت داشته باشد.

 

میز ناهار خوری چه متریالی؟

اکنون اندازه و شکل میز ناهار خوری را پوشش داده ایم، بیایید نگاهی به تزئینات میز ناهارخوری بیندازیم. ما قبلاً روی چند مورد از این روکش‌های طراحان صحبت کرده‌ایم، اما در اینجا یک تفکیک جامع از هر پوشش، ظاهری که در منطقه غذاخوری شما ایجاد می‌کند و نحوه تمیز کردن آن آورده شده است.

 

میز ناهار خوری براق

ظاهر: روشن، تازه و فوق العاده مدرن.

به خصوص برای: یک ظاهر طراحی همه کاره خوب است. روکش‌های براق سفید و خاکستری را می‌توان در کنار انواع مختلفی از روکش‌ها و متریال‌های صندلی ناهارخوری در فضای داخلی موجود شما به دلیل ویژگی‌های خنثی‌شان استایل کرد. گلاس همچنین یک روکش بسیار شیک و مدرن میز ناهارخوری است.

مراقبت و تمیز کردن: از یک پارچه نرم و مرطوب میکروفیبر استفاده کنید. می‌توانید مقداری مواد شوینده ملایم مانند مایع شوینده اضافه کنید تا لکه‌های سرسخت‌تر را پاک کنید. حتما بعد از تمیز کردن میز ناهارخوری براق را خشک کنید. مهمتر از همه، از پرتاب کردن چیزهای تیز روی سطح یا در سراسر آن خودداری کنید زیرا این کار باعث براق شدن آن می شود.

 

میز ناهار خوری مات

ظاهر: غذاخوری نرم، خنک و امروزی.

مخصوصاً برای: یک محیط خانوادگی آرام. یک میز ناهار خوری مات نیز بدون زحمت با چندین روکش ترکیب می شود، بنابراین یک اصلاح سریع سبک است.

مراقبت و تمیز کردن: مانند براق، از یک پارچه مرطوب نرم برای تمیز کردن مبلمان رنگ شده مات استفاده کنید. حتما میز را بعد از تمیز کردن خشک کنید و چیزی تیز را روی سطح نکشید.

 

میز ناهار خوری شیشه سکوریت

ظاهر: شفاف، ترد و تازه.

به ویژه برای: شیشه یک ماده واقعا ایمن و بادوام است که توهم فضای بیشتری را ایجاد می کند. شیشه همچنین به شما این امکان را می دهد که با انتخاب سبک و رنگ صندلی خود واقعا جسور باشید.

مراقبت و تمیز کردن: می‌توانید از اسپری‌های ضد باکتری، حتی آن‌هایی که حاوی سفیدکننده هستند، روی میز ناهارخوری شیشه‌ای استفاده کنید، زیرا شیشه بدون متخلخل است. سپس از یک اسپری مخصوص شیشه مانند پاک کننده پنجره استفاده کنید تا با استفاده از یک پارچه بدون پرز از سطح در برابر لکه محافظت کنید. همچنین می توانید از آب ولرم صابونی و صابون ظرفشویی نیز استفاده کنید تا میز تمیزی خوبی داشته باشد.

 

میز ناهار خوری شیشه ای مات

ظاهر: نرم، کمی مه آلود و آرام بخش.

مخصوصا برای: غذاخوری بادوام. شیشه مات با دوام ترین نسخه ممکن از روکش مات است زیرا از شیشه ایمنی سکوریت ساخته شده است. این یک روکش صاف و مجلل اما کاربردی است.

مراقبت و تمیز کردن: برای تمیز کردن شیشه های مات، از یک پاک کننده پنجره بدون رگه یا اسپری ضد باکتری و یک حوله نرم بدون پرز استفاده کنید. ظروف داغ را مستقیماً از فر روی سطح شیشه ای مات قرار ندهید و چیز تیز را روی سطح میز نکشید.

 

میز ناهار خوری HPL 

ظاهر: ساتن با درخشندگی ظریف. روشن اما براق نیست.

مخصوصاً برای: خانواده ها و زمان های صرف غذا. HPL فوق العاده قوی، بادوام، کاربردی و نگهداری آسان است، بنابراین برای چیزی که اغلب به عنوان میز ناهارخوری استفاده می شود، انتخاب ایده آلی است.

مراقبت و تمیز کردن: HPL می تواند در برابر پاک کننده های معمولی خانگی مانند مایع شوینده یا اسپری ضد باکتری مقاومت کند، بنابراین همه آنها برای استفاده روی سطح مناسب هستند. با این حال، از مواد شیمیایی خورنده مانند مواد رسوب زدا، پاک کننده های اجاق گاز، کلر و استون دوری کنید زیرا به سطح آسیب می رساند.

 

میز ناهار خوری روکش بلوط سفید یا خاکستری

نگاه: بهترین هر دو. بافت چوب با سطح تمیز و حتی رنگ شده.

مخصوصاً برای: محیطی که بافت زیادی دارد اما هنوز نیاز به احساس مدرن دارد.

مراقبت و تمیز کردن: برای تمیز کردن روکش به جای اسفنج از یک حوله کاغذی یا دستمال ظرف تمیز استفاده کنید، زیرا اسفنج به احتمال زیاد مایع را در سراسر سطح پخش می کند. برای بهترین نتیجه، سعی کنید به محض وقوع هر گونه ریزش آن را پاک کنید.

 

روکش های چوبی (بلوط، خاکستر سیاه، ونگ، گردو) میز ناهارخوری

ظاهر: گرم و بافت با ظاهری شفاف.

به ویژه برای: هماهنگی با سایر پوشش های چوبی خوب است. روکش چوبی جایگزینی عالی برای سطح سفید یا خاکستری ساده است و برای عمق بخشیدن و ایجاد یک ظاهر کاملاً ایده آل است.

مراقبت و تمیز کردن: برای تمیز کردن روکش چوبی، یک پارچه بدون پرز غیر ساینده را مرطوب کرده و در جهت دانه های چوب حرکت دهید. برای لکه های سرسخت تر، مقداری از مواد شوینده ملایم ظرفشویی را روی پارچه خود بمالید. از استفاده از براق کننده ها یا محصولات پاک کننده مبتنی بر موم خودداری کنید زیرا آنها برای الوارهای جامد خام به جای روکش طراحی شده اند و می توانند ظاهری کدر روی سطح ایجاد کنند.

 

میز ناهار خوری چوبی 

ظاهر: لمسی، گرم و بافتی.

به ویژه برای: یک ظاهر طراحی شده در کنار پرداخت های مدرن تر. میزهای ناهارخوری از چوب واقعی هم ماندگاری بالایی دارند و هم بسیار بادوام. آنها همچنین چنین احساس استقبال و دعوت را به هر فضای ناهارخوری می دهند.

مراقبت و تمیز کردن: از آب و صابون ظرفشویی روی سطوح چوبی خود استفاده کنید و با یک پارچه مرطوب بمالید. سعی کنید به طور مکرر در همان قسمت مالش نکنید زیرا این کار به مهر و موم محافظ روی سطح چوب آسیب می رساند.